csütörtök, február 04, 2010

Egy dal a múltból... Serenia

Hétvégén a hóhányás utáni pihentető tevékenységként a Digi TV-n "zongoráztam", amikor rátaláltam egy magyar csatornára. A csatorna neve Nóta TV. Olyan videóklippeket adnak ott, amiket nem épp idén készítettek :-) Régi együttesek, zenakarok még régebbi videóklippjeit sugározza a csatorna az olyan emberek felé, akik esetleg örömüket lelik egy régen hallott zenekar valamelyik dalához készített klippjében. Így volt ez velem is, amikor meghallottam egy számomra kellemes dallamot, amit már nagyon-nagyon régen nem hallottam sehol. Akkoriban nem is voltam tisztába azzal, hogy ki is énekli a dalt. Talán nem is érdekelt. De most annál inkább.
Addig nem is nyugodtam, míg meg nem szereztem D. Nagy Lajos (a Bikini zenekar alapítója) Monokini című albumát, amelyiken megtaláltam a dalt, ami valami miatt kellemes érzéseket indított be bennem. Csináltam neki egy "videót", amit fel is töltöttem a jutub-ra, hogy megoszthassam másokkal is.

Nekem nagyon tetszik ez a dal. Remélem másnak is okoz egy kis örömöt!

Nincsenek megjegyzések: