csütörtök, március 04, 2010

Virágoskert az én irodám :-)

Márciusban 17-én kezdem meg itt a cégnél hatodik évemet. Ez alatt az idő alatt sok minden történt. Például nevelgetek egy kisebb őserdőt az irodámban :-).
Van itt 12 cserép virág különböző virágokkal. Van saját nevelésű, ajándékba kapott, otthonról hozott és akad olyan is, ami letört és csak azért maradt meg, mert sajnáltam kidobni. Vízbe tettem és mivel gyökeret növesztett, hát kapott egy cserepet :-)
Gondoltam dokumentálom és megosztom itt a blogon. Sajnos név szerint nem ismerem milyen virágok, de szertem őket, mert legalább egy kicsit feldobják az iroda "steril" hangulatát. Szóval itt vannak az én virágaim:


2 megjegyzés:

GR írta...

Hogy is mondják: Aki a virágot szereti rossz ember nem lehet...

robertfagyasblog írta...

:-) én is igy ismerem ezt a közmondást...