vasárnap, november 20, 2011

Boldog szülinapot Ritám! :-)

Egy szülinapot köszöntő videót szerettem volna ide rakni és egy idézetet valahonnan a google-ról. Könnyű lett volna berakni a blogbejegyzésbe. Egy link a youtube-ról egy másolás a googleról és kész. Gondoltam kreatívabb leszek . Írtam hát pár sort:


Rita Kedves eljött a nap
Hogy megünnepeljük szülinapodat.
Vidámságot, egészséget!
Ezeket kívánom Néked!

Légy mosolygós és nevess sokat!
...hogy folytassam a kívánságokat.
Kívánok Neked valamit még:
Élted legyen nagyon szép!

A Jóisten éltessen!
Minden utadon vezessen!
No, két sort még itt hozzá adok
Rita! Boldog szülinapot! :-)

írta: Én (2011)

2 megjegyzés:

Rita írta...

Ó RobiM! :)
de kedves vagy!!!
meglepődtem, szóhoz se jutok (Vera bizonyíthatja meghatottságomat) :)
vigyorgok, mint a tejbetök... dehát mindig vigyorgok, nevetek, mosolygok...
úúúgy örülök :))
köszönöm Neked a kedves sorokat!

"törpöllek" ;-)

most pedig felhívlak :-)

robertfagyasblog írta...

Jó, hogy sikerült (legalább) ez a meglepi :-)