péntek, június 08, 2012

Séta a Margit-szigeten, majd musical a Madáchban...

A Budapesten töltött hétvége egyik programpontja volt egy séta a Margit-szigeten ("Nyul-Sziget"). Eddig még nem volt szerencsém, a Margit-szigethez, de örültem, hogy ez az élmény is megvolt. Szomorkás volt az időjárás reggel. Reménykedtünk benne, hogy nem fog esni. Friss péksütemény és kávé illatára ébredtem. Ágyba reggelit kaptam. Köszönet érte :) A napijegyem délelőtt 10-re volt érvényesítve, útra keltünk hát. A Margit hídról besétáltunk a szigetre.

Leültünk a Duna parton (... és néztük hogy úszik el a dinnyehéj...már ha lett volna dinnyénk :)...) Egy kis pihenő után aztán folytattunk utunkat.



Ellőttünk jópár fotót :) A sziget tele volt pihenő, sportoló, sétáló (kutyájukat sétáltató) emberekkel. Betértünk az állatkertbe is.
...és ezek után cinkéket idomítottam ...
Innen a Margit-szigeti domonkosrendi apácakolostor és királyi udvarhely romjai felé vezetett utunk. Sétáltunk a romok között és próbáltuk elképzelni, hogy lehettek a falak, hol mi lehetett.




Érdekes volt eljátszani a gondolattal, hogy 1241 körül mi lehetett ezen a helyen. Jártunk japánkertben, leültünk egy vízesésnél. A végére jól elfáradtunk, de megérte :) Én nagyon élveztem.
Este színházba mentünk. A Madách Színház adott otthont az Én, József Attila című musicalnek. Egy látványos és színvonalas darabnak lehettünk tanui.
Fülbemászó dallamok simogatásában csendültek fel József Attila versei.

... néhány részlet a musicalből ...
Csak gratulálni tudok mindenkinek, aki részese volt, aki tett azért, hogy minden akadálymentesen gördüljön vagy épp szereplője volt ennek a mesterműnek.

Köszönöm a hétvégét mindekinek, aki hozzájárult, részese volt! :)

Nincsenek megjegyzések: