vasárnap, november 15, 2009

Kávé habbal, séta mandarinnal... :-)

Ez a hétvégém kicsit szokatlanul indult, ugyanis sajnos pénteken nem sikerült hazajutnom munkahelyi kötelességeim miatt. Valamikor este 6-kor végeztem és már nem volt energiám autóba ülni és elindulni hazafelé. Így hát a pénteken maradtam Dunaszerdahelyen.Szombat reggel aztán frissen és fiatalosan autóba pattantam és haza indultam. Kellemes és balesetmentes utam volt (ezt azért írtam, mert mostanában rengeteg baleset van az utakon - sajnos...). Mielőtt hazamentem volna, még betértem egy üdvözlő ölelésre Ritához… Hazamentem egy kis szülőlátogatásra, majd újra visszatértem Ritához... Kihasználva a jó időt elugrottunk sétálni és kávézni Ipolyságra. Meglestük a templomot, mert nyitva volt (én meg még úgysem láttam). Kóboroltunk, fényképeket csináltunk, hülyéskedtünk és kávét lefetyeltünk… :-) A kávézó nagyon kellemes hely volt. Fincsi volt a kávé, jó volt a hangulat. Hazaértünk és finom vacsi várt bennünket. Ettünk, ittunk, fényképeket csináltunk és pehelycukrot fogyasztottunk táplálkozástanilag :-))))Másnap (vagyis ma) korán reggel keltem és újra célba vettem Inámot. Rita finom reggelit készített (nyami, nyami a lenti képen) :-)))Jót ettünk, majd elmentünk vasárnapi misére Balassagyarmatra. Tesco-ztunk egy kicsit majd visszaérve ebédet ”készítettünk” és ettünk, amihez finom szlovén fehér bort fogyasztottunk (B.Zs. kollégám jóvoltából. Köszi Zsolti :-))) ).
Ebéd után egy kis siesta vette kezdetét (részemről), pontosabban egy angol előadás előkészületeit hallgattam és néztem végig vízszintes pozitúrában. Séta következett, röhögés, és természetesen fotózás... (+ életben tartottuk a tüzet és kaptam egy isteni masszázst... Jajjj, de jól esett). Amilyen rosszul indult a hétvége, annyira kellemes volt a folytatás. Hétfőn nem dolgozom, mert kedden állami ünnep lesz (elcseréltem a napomat) Csak kedden fogok visszamenni. Éljenek az állami ünnepek :-) Jó volt ez a hétvége. Az mellett, hogy nagyon jól éreztem magam, még tanultam (tanultunk) is - ott fent a fekete-fehér fotó elkészítés módját tesztelgettük).
Reklám: A bejegyzést Rita támogatta. Köszi :-)))))

Nincsenek megjegyzések: