kedd, január 26, 2010

Egy hétvége nálunk...

...már reklamáltak megint... :-))) Úgyhogy itt a hétvégi történet :-))))

Mozgalmas hét volt a múltheti. Nagyon sok munka van mögöttem. Sok-sok túlóra. Úgy döntöttem hát, hogy korábban kelek útra hazafelé. Le is rendeztem a dolgot és péntek délben elindultam hazafelé. Kellemes utam volt. Először megálltam Ritaéknál, felvettem Ritát és mivel megkért, hogy vigyem el Ipolynyékre, hát elvittem, hogy elintézhesse banki ügyeit. Még mielőtt elindultunk volna utunkra :-), engedélyt kértem Rita anyukájától, hogy elrabolhatom-e a lányát :-)))) Mivel a válasz "igen" volt, útra is keltünk hozzánk. Jó hangulatban telt a utunk hazafelé.
Megérkezve vacsiztunk, majd tettünk egy egészségügyi sétát a faluban. Körbe sétáltunk, közben banánt majszoltunk és csúszkáltunk, mert tiszta jég volt minden. Elsétáltunk az iskoláig. Itt benéztünk tornaterembe, mert fel voltak kapcsolva a fények bent, ahol a szomszéd falu - Ipolykér - fiatalsága teremfocizott.
Lassan haza sétáltunk, vacsiztunk, nagyot beszélgettünk, boroztunk, majd ágyba bújtunk :-) Szombat reggel lett. A "jó reggelt!" és a puszit Spongya Bob, és a Minimentők agyműködés blokkoló őrülete követte :-))))
"Jaaaaaaj, de veszélyes....!!!" :-))))

Majd egy kiadós reggeli (amire már azt is rámondhatuk volna bátran, hogy tizórai...) következett. Fincsi sültkrumpli (a kedvencem), szalonna, sajt, hagyma és még sorolhatnám :-)))) Fúúúúú, de finom volt :-)))))
Ezután autóztunk egyet Bussa (Bušince) határába, ahol megtöltöttünk jónéhány palackot az ott földből feltörő ásványvízzel. Hazafelé tartva meglátogattuk nagyszüleimet. Bemutattam nekik is Ritát. Azthiszem, tetszettek egymásnak :-)))
Remélem nemsokára már kirándulgatásra alkalmasabb időjárás lesz és mehetünk csavarogni mindenfelé! Jajjjj, de jóóóó hétvége volt. :-)))

Nincsenek megjegyzések: