szombat, január 09, 2010

Egy újabb dal - No.21 - Chase & Status (D&B)

Épp úton voltam Ritához és az MR2-t hallgattam, amikor megütötte a fülemet egy kis "dárenbéjszes dudorgás". Mivel nem voltam internet közelben, hogy megnézzem a honlapon a dal címét, és az autórádió nem rendelkezik info funkcióval felhívtam Bertit, hogy nyomozza ki az előadót. Meg is tette és egy "jutubos" linket küldött az email-emre. Utólag is köszi.
A rádióban elhangzó dal a következő volt:

Nagyon megtetszett a dal, ígyhát megszereztem a More than alot című, 2008-ban kiadott albumukat. A Chase & Status duó 2004-ben tűnt fel. Rengeteg dal remixe köszönhető nekik. Internetes böngészés közben az is kederült, hogy 2009-ben ott voltak a VOLT Fesztiválon is. Sajnos nem láttam, hallotam őket.Az album amolyan "autóba való" jó kis dübörgő drum & bass. A stílus kedvelőknek mindenképp ajánlom figyelmébe az albumot.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A zene tényleg jo és szivesen máskoris a live nyomozást :)

G írta...

A szamokat mar ismertem a mixekbol, de nem tudtam hogy ennyi ismert DnB szam szarmazik toluk. Koszi az albumot, joleszez. :)