vasárnap, november 14, 2010

Sigma 10-20mm hétvégére...

Csütörtök délután Béla barátom felébresztett délutáni pihenésemből, mert információra volt szüksége, amit tőlem meg is kapott. Épp előző este nézegettem a blogját és a nagy látószögű objektívjával készült fotóit csodáltam. Gondoltam rákérdezek, hogy hogy van vele megelégedve és hogy kölcsön adná-e esetleg amolyan tesztelgetésre. Igent mondott. Cserébe én kölcsönöztem neki a 35 mm-es F1.4-es objektívemet.
Szombat délelőtt aztán elindultam, hogy fotózzak kicsit. Majd Ritához indultam. Úgy döntöttünk, kipróbáljuk a kölcsön objektívet és helyszínt kerestünk a fotók elkészítéséhez. Jól ismert helyünkre Szécsénybe autókáztunk Giorgio társaságában.
Itt készültek a blogbejegyzésben látható képek. Ez a kis objektivpróba csak megerősítette bennem a kinézett fix 8mm-es megvásárlásának szándékát :-)
Köszönöm a kölcsönzést. Remélem a 35 mm-es is tetszett!

Nincsenek megjegyzések: