szerda, november 03, 2010

Fotók kiállításán jártam...

Ma (2010. november 3-án) 17:00-ra fotó kiállításra voltam hivatalos az ART-MA Galériába. Napközben kinyomoztam, hogy hol van a kiállítás helyszíne és munka után belátogattam. A kiállítást Nagy Tivadar a Magyar Fotóművészek Világszövetségének alelnöke nyitotta meg.
A kiállítással egy időben nyitotta meg - az emeleti részen - kiállítását Kanovits Gábor is (vele fotózzuk a cégben a bútorokat). A meghívót tőle kaptam. Köszönet érte.
A galéria falain a X. Nemzetközi Magyar Fotóművészeti Kiállítás győztes darabjai kaptak helyet. Ez egy nemzetközileg meghirdetett verseny volt. 10 szlovákiai résztvevő 11 képe is szerepel a gyűjteményben. A fotókiállításra sokan voltak kíváncsiak.
A kis galéria szinte teljesen tele volt emberekkel. Lehet, hogy még egyszer betérek a galériába, hogy részletesebben megnézzem a kiállított fotókat. Érdemes. Nagyon szép fotók díszítik a falakat. Csak ajálhatom mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: