vasárnap, szeptember 09, 2012

Esti orgonaszó Inámban

Rita tesója Szilvi egy hétig hazalátogatott egy kis szabadságra. Egyik este teljesült egy régi vágyam, miszerint kipróbálhattam egy templomi orgonát.
 ... kórusfeljáró ...
 ... Szilvi akcióban ...
 ... Rita is én is kipróbáltuk az orgonát ...

Konkrétabban az inámi Szent György római katolikus templomot orgonáját próbálhattam ki. Felejthetetlen élményként tudom elkönyvelni azt a néhány percet, amíg én voltam az "orgona ura" :) Szilvi gyönyörűen játszott, én csak úgy improvizáltam. 

... köszi Rita a bizonyítékot ...
Rita is kipróbálta mit tud. Köszönöm a lehetőséget, köszönöm az élményt. Remélem lesz még alkalom máskor is egy ilyen kis esti muzsikálásra! :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem semmi...Egy kis gyakorlás és...

robertfagyasblog írta...

Hát igen :) Gyakorlás kérdése az egész :)

BK írta...

na akkor legkozelebb:

Tankcsapda - Menyorszag tourist


:) hajra! :)