szerda, július 31, 2013

Mézfesztivál és falunap

Tudom kicsit megkésve, de mint mondani szokták: "annál nagyobb szeretettel" :) Még a délvidéki túra előtt volt szerencsém részt venni Inámban a már több éves tradícióra visszatekintő Mézfesztiválon. Múlt évben is részt vettem a fesztiválon. Idén - szerintem - többen voltak kíváncsiak a Mézfesztiválra, mint egy évvel ez előtt. 


Szakmai előadások várták a látogatókat. Árusok árulták portékáikat. A színpadon pedig folytak az események. 

... Orsi a mézárus leány :) ...

A környező falvak és magyarországi énekes, táncos csoportok szórakoztatták a fesztiválra látogatókat. Idén is sor került a Mézkirálynő választásra.

... a Mézkirálynő és udvarhölgyei ...

Szandi is megtisztelte a Mézfesztivált. Tartalmas programmal szórakoztatta és mozgatta meg a közönséget. Én jól éreztem magam ezen az "össznépi összejövetelen". 




Csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy ha teheti látogasson el erre a minden évben megrendezésre kerülő fesztiválra Inám falucskába!

* * *

Erre a napra tette kis falum Ipolyvarbó is a falunapját - hogy miért kellett ezt így bekeverni, nem értem... Node mindegy... Mivel két helyen nem tudtam lenni egyszerre, ígyhát az "esti" Desperado koncertre haza jöttem. 

... Desperado ...
Itt is rengeteg ember volt kíváncsi a koncertre, ami nagyon jó hangulatban zajlott le. A koncert utáni kis baráti iszogatást már nem is említem :) Köszi Kata, Robi, Peti :)

Nincsenek megjegyzések: