szombat, március 14, 2015

Billentyűzet ahogy én szeretem

"Kicsit sznob de ez az, amire gondoltam"
Nemrég vettem egy billentyűzetet. Nagyon minimalisztikus. Biztos van, akinek túlságosan is. Ha egészen pontos szeretnék lenni egy "Rapoo E9070 Wireless Ultra-slim Keyboard" boldog tulajdonosa lettem. Ez egy 2.4 GHz vezeték nélküli technológiával működő cucc, akár 24 hónapos használat megszakítás nélkül - állítja a gyártó...



Ez az a billentyűzet az, amivel már régóta szemeztem. Egy alumínium alapzaton egyszerű fehér gombok .... semmi fölösleges felület. Nincs kábel, ami zavarja a mozgatásban, áthelyezésben. Könnyű, nagy méretű jól "mozgó" gombok. Egyszerűen nekem való.





Tudom, hogy nem kellene egy billentyűzetről ennyit áradozni, de ez egy olyan darab, amit igazán megérdemli.

Nincsenek megjegyzések: