vasárnap, október 18, 2009

Szécsény, mozi, "gumicukor és plünya :-)" - kirándultunk

Otthon voltam hétvégén. Az időjárás nem volt épp a legjobb, dehát ez van... Közeleg a tél, hozzá kell szokni. Péntek este egy moziklubos filmvetítésre voltam hivatalos Ipolynyékre (Vinica). Csúszott egy kis hiba a dologba, ugyanis a Hullám c. film helyett A csíkospizsamás fiú volt vetítve, amit a múlthéten néztem meg. De azért jó volt. Remélem a következőre is hivatalos leszek! :-) Szombaton, a hétvégére szánt tervek alapján, délután megjelentem Ritaéknál. Rita készített fincsi töltött padlizsánt.
Nagyon finom volt. Jóízűt ettem, adtunk egy kis házi koncertet :-), majd útra keltünk. Volt a tervnek bizonytalan része, de útközben eldöntöttük, hogy is legyen. Célba vettük Szécsény városát. Be kell, hogy valljam nem számítottam semmi szemetgyönyörködtetőre. Megérkezve a templom mellett sikerült leparkolnunk. Már itt megtetszett, ami a szemem elé tárult, megtetszett a város. Bementünk a templomkertbe. Rita megpróbálkozott bejutni a templomba - és láss csodát - az ajtó nyitva volt. :-))) Sajnos csak az előtérig jutottunk, de azért egy kis trükkel az üvegen keresztül sikerült megörökíteni a sötét templom belsőjét.:-)
A templomból kijövet elindultunk a sétáló utca felé. És, hogy mi tárult a szemünk elé? Lekövezett utcák, padok, ízléses utcai lámpák, virágágyasok. Egyszerűen gyönyörű volt. Nagyon meglepődtem.

Sajnos későn érkeztünk, így csak kintről szemlélhettük meg a Kubinyi Ferenc Múzeumot. Ezután rátaláltunk a várkertre. Hihetetlenül szép. Mint a mesékben. Gyönyörű fák, egy tó, patak, melyen fa hidak vezetnek át... Meseszép látvány volt. Esett az eső, de ez szinte semmit sem rontott a látványon. Fantaztikus a hely. Nyáron újra látni szeretném! Sétáltunk az esőben és lassan ránk esteledett. Mindezek után Balassagyarmarta vettük az irányt és a moziban megnéztük a Görögbe fogadva c. amerikai-spanyol vígjátékot. Egész jó volt. Csak azt sajnálom, hogy feliratos volt. Hmmmm...hogy én még nem voltam a Madách moziban szinkronizált filmen... No, mindegy... :-))))Kellemes hétvége volt... Filmklub, városnézés, mozi, séta, gumicukor, és... :-)))

2 megjegyzés:

Bigyor :) írta...

Milyen kis házi koncertet adtatok?
Ja, és Gida az utolsó mondatot nem fejezted be :)

robertfagyasblog írta...

Házi koncert = Zenéltünk egyet :-)
Ja, és az utolsó mondatot meg befejeztem :-)