péntek, október 09, 2009

Beszóltak, mert fotóztam...

Furcsa "élményben" volt tegnap részem. Volt egy kis időm, ígyhát arra gondoltam telefonálok egyet. Jó idő volt, ezért beszélgetés közben kisebb sétát tettem a munkahelyem szűk környékén és felfedeztem egy faragott szobrot. Már elsétáltam arra többször is, szerintem már láttam is a szobrot, de valahogy csak most figyeltem fel rá úgy érdeklődéssel. Beszélgetésemet befejezve visszatértem a munkámhoz, de nem hagyott nyugodni a szobor. Fogtam a fényképezőmet és visszatértem a helyszínre, hogy meg is örökítsem. A közeli vendéglátó egységben szabadidejét töltötte három fiatalember. Amint befejeztem a fotózást visszafelé indultam. Hallom amint beszólt az egyik úriember, hogy: "No, most már lehet cikkezni az újságnak, hogy nincs kiírva szlovákul a magyar szöveg fordítása.." Majdnem meg is ijedtem, hogy hááá...wazeg még megvernek itt, mert fotózni mertem. Aztán elmagyaráztam nekik, hogy nem volt semmi tervem a fotókkal, mindössze meg szerettem volna örökíteni saját célokra. De úgy látom akarva-akaratlanul is elérték, hogy cikkezzek a dologról, igaz más okból... Furcsa ez az ellenséges gondolkodás, ami mostanában az emberekben van. Mindenkiben először a rosszat látják... Szomorú... Szerintem.

5 megjegyzés:

Bigyor :) írta...

van rajtad sapka az a baaaaj, ha nincs rajtad sapka az a baaaj

e1 írta...

Ó, én azt hittem, hogy meg akarták tiltani, hogy fotózz, vagy valami hasonló. Toto sza nepocsítá, lesz ettől még rosszabb is. Hidd el nekem...

Unknown írta...

ugyan, ne azt nezd mit mond, azt nezd ki mondja! ;)

robertfagyasblog írta...

Én ezt úgy tartom, hogy ha bárki bármit beszól, nézd meg, hogy KI mondja :-)

Névtelen írta...

Igy van mit kell mindenhol fotozni meg minden, huzzal haza a kameraddal kiscsako, megegyszer megne lassalak a szobor kozeleben.