kedd, július 14, 2009

Zene füleimnek

Ez is úgy kezdődött, hogy össze kellene rakni egy "buli set"-et, amit könnyen be lehet pakolni az autóba és csak annyi a dolog vele, hogy a kerti sütögetés, gulyásparti színhelyére kell vinni, hozzákapcsolni egy notebookot és már kész is a bulihoz a hangosítás. Összejött a dolog. Üzemi szabin vagyok, úgyhogy végre kényeztethetem füleimet. Az erősitőt már bemutattam, sőt volt olyan is, aki ki is próbálta...
Ami még hiányzott, az egy pár hangfal volt. Ezt az űrt igyekezett barátom "B" orvosolni, mikor szülinapomra meglepett két gyönyörűen muzsikáló Yamaha NS-333-as hangfallal. Gyönyörű zongoralakk felülettel és fület gyönyörködtető hangzással. Végre együtt a "nagy" csapat. Bár az erősítő kinézetre nem egy álom, de tudom, hogy profi és minőségi a teljesítmény, amit nyújt. És ez a lényeg (legalábbis nekem). A hangfalak meg amúgy is ellensúlyozzák ezt a "rondaságot". Imádom, ahogyan szól a cucc...

2 megjegyzés:

GR írta...

Hehe, ezt az NS-333-mast már én is nézegettem:).

robertfagyasblog írta...

hallani kell... :-)