vasárnap, július 19, 2009

Lomtalanítás...

Tegnap egy kis "lomtalanítás" volt nálam. Nagyon nem volt hozzá hangulatom, de azért csak rászántam magam. Fúúú..., és hogy mi minden előkerült, amit már több éve nem láttam... :-)Ami említésre méltó az egy fényképezőgép. Édesapám régen oly kedvelt "társa", ami mindenhova elkísérte és ami annak köszönheti belső tükörjének mozgását, hogy egy kirándulás során a Magastátrában pár métert zuhant egy szakadékba.
A fényképezőgépet a Druopta Praha gyártotta. Ez még eredeti "Made in Czechoslovakia". A gép a Druoflex 1-es névre hallgat. Sajnálatos módon nem találtam róla semmit az interneten, néhány fotót kivül... Ígyhát úgy döntöttem, a saját fotóimat töltöm inkább fel a fényképezőről... ...és hogy mit találtam még? Azt majd akkor mutatom meg, ha visszatérek barangolásunkról a Kárpátok aljáról... :-) Holnap reggel indulunk...

Nincsenek megjegyzések: