csütörtök, augusztus 05, 2010

Villám fogás a Nikonnal

Aznap este mikor Szécsényben piknikeztünk, Ritától hazafelé tartva komoly villám háborúra lettem figyelmes az égen. Nehéz lett volna nem észrevenni, mert szinte minden irányból villámlott. Még esőt is kaptam, sőt mire hazaértem rendesen zuhogott és villámlott. Bolond ötletem támadt: villámot akartam fotózni. A régi fényképezőmmel erre nem sok esély volt, de a Nikon D90 nagyon ügyes funkcióval van ellátva.



Kimentem hát az udvarra és az eresz takarása alatt állványra állítottam a fényképezőmet. Egy-két nem szokásos beállítást csináltam a gépen és a fent bemutatott fotókat csináltam. Élveztem, hogy "elcsíptem" néhány villanást :-)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

I would like to exchange links with your site robertfagyasblog.blogspot.com
Is this possible?

robertfagyasblog írta...

Hi,

Yes, it is possible. I'm interested in what is your domain name. I will check it, and if it contains legal content can we change links.