hétfő, december 05, 2011

Szombat reggeli defekt...

Szombat reggel amikor még álmos szemekkel kitekintettem az udvarra észre vettem hogy Gio bal hátsó kereke lapos...
Elmondhatom, hogy nem töltött el a boldogság önfeledt érzése... Magamon is meglepődtem, hogy mennyire higgadtan kezeltem a tényt, hogy defektes lett a bal hátsó kerék az autómon. Dehát mit lehet csinálni? Örültem, hogy nem valahol útközben, sötétben történt a dolog, vagy olyankor mikor 80-90-el autókáztam... Amikor este megérkeztünk még semmi baja nem volt (legalábbis nem vettem észre)... Reggelre lett lapos. Gondoltam, hátha csak a szelep rosszalkodik... Közben berendeltem magam defekt javításra egy ismerősömhöz (Szécsénkovácsiba - Kováčovce). Próbaképp felfújattam a kereket, majd megreggeliztünk. Kiváncsi voltam mennyire enged le míg eszünk. Reggeli után kiderült, hogy leengedett pár tizedet. Újra felfújattam majd elindultunk Ritával javíttatni. Mint kiderült egy darab acéldrót volt a ludas.
Kb. 10 perc volt az egész javítás. Ügyesen megoldotta a gumiszervizes ismerősöm (Itt volna a reklám helye, de sajnos nem tudok róla, hogy volna weboldala...). Mindenesetre köszi érte :)

Nincsenek megjegyzések: