kedd, augusztus 21, 2012

Abigél - musical Szécsényben

(Rita bejegyzése Robi fotóival)

Augusztus 20-án Robi és én Szécsénybe látogattunk. A Katalin-hídon át (új Ipoly-híd) kb. 15 perc alatt jutottunk el a városba. Az Abigél c. musicalre igyekeztünk (Szabó Magda regénye alapján), de előtte sétálgattunk kicsit és kaptam egy vadiúj fülbevalót is. (Zsanília Art




A könyvet min. 3x olvastam. A filmet többször láttam. Több részben vagy maraton keretében. A musicalre sajnos nem jutottam el Pesten. Hát eljött az idő! 2012.augusztus 20. Szécsény. Amatőr színjátszósok a városból (Andi színjátszósai). Megcsinálták. Gyakoroltak. Előadták. Szerintem hatalmas sikerrel! 



 A történetet szerintem mindenki ismeri, de azért írok egy kis ismertetőt:

A történet főszereplője Vitay Gina, egy tábornok lánya, akit a II. világháború utolsó esztendejében Árkodon rejtenek el. Apja beíratja a teljesen zárt, bentlakásos kálvinista Matula Leánynevelő Intézetbe, mert a tábornok tevékeny résztvevője a magyar ellenállási mozgalomnak és letartóztatás fenyegeti. Gina mindjárt az első nap megtudja, hogy ebben a világtól "távoleső" helyen sok különös dolog történik, s bár társai először kiközösítik őt egy buta játék miatt, egyetlen reménye marad csak, a kertben álló, titokzatos Abigél, aki végső kétségbeesésében mindenkin segít.



Aki még nem olvasta, olvasson! Aki még nem látta a filmet, nézze meg! :)

U.I.: A hangosításon még volna mit javítani! Ezzel ellentétben viszont, hatalmas gratuláció a Társulatnak!

Nincsenek megjegyzések: