csütörtök, március 14, 2013

Egy jó kis történet...

Rátaláltam erre a régi történetre, amit a múltkor szerettem volna elmesélni egy beszélgetés alkalmával, de nem tudtam pontosan hogy is van... Megtaláltam az interneten. Most megosztom, hogy megmaradjon a történet :)

“Egy öreg arab már 40 éve New York közelében lakik. Szeretne a kertjében krumplit ültetni, de egyedül van, öreg és gyenge. A fia Párizsban tanul. Ír neki egy emailt a gondjáról: ‘Kedves Fiam, Ahmed. Nagyon szomorú vagyok, mert nem tudok a kertemben krumplit ültetni. Biztos vagyok benne, hogy ha itt lennél, tudnál nekem segíteni a kertet felásni. Szeretlek. Atyád.’

Másnap az öreg arab emailt kap a fiától: ‘Kedves Apám. Ne nyúlj a kerthez. Ott rejtettem el a ‘dolgot’. Én is szeretlek. Ahmed.’

Másnap hajnali 4-kor jön az arabhoz a Hadsereg, az FBI, CIA, a Ranger-ek és Nemzetbiztonsági Hivatal is. Átkutatják a házat és felássák az egész kertet is, minden millimétert átkutatnak, de semmit sem találnak. Csalódottan távoznak.

Másnap az öreg arab újra emailt kap a fiától: ‘Kedves Apám! Remélem mostanra már fel van ásva a kerted és ültethetsz bele krumplit. Sajnos csak ennyit tudtam tenni érted. Szeretlek. Ahmed.’”

... hát ennyi volt a történet :)

Nincsenek megjegyzések: