hétfő, június 10, 2013

Nászajándék Bigyinek és Pocinak

Az eredeti ötlet nem az enyém volt. Sőt először úgy indult, hogy valahogy majd lemásolom, de a végén engedélyt kértem a szerzőtől, átrajzolzam az egészet és még ki is bővítettem Rita ötletei alapján. Így hogy nem csak "elloptam", hanem vonaltól vonalig én rajzoltam (át) vektoros grafikának, egy kicsit a magaménak is érzem .


Elvittem kinyomtatni, majd kerítettem neki egyszerű pappintós képkeretet. Ezt adtuk nászajándékba és még... 

... a történet előzményeként még meg kell említeni, hogy én készítettem az esküvői értesítőket - pontosabban azok terveit - és a boros üvegek cimkéiért is én voltam a felelős.  Az értesítőkből készült szlovák és magyar verzió is. Élveztem a tervezését, mert az alap motívum -  a magyar népmesék motívuma - formázásán túl saját ötleteket is belevihettem  - Rita itt is segédkezett :) Remélem tetszett mindenkinek! 



Szóval ezek lettek a nászajándékaink :) Sok boldogságot kívánunk még egyszer és gratulálunk Nektek!

Rita és Robi :)

1 megjegyzés:

Jávorka Brigi írta...

Teljesen véletlenül találtam erre a bejegyzésre, de valami elképesztő módon elvarázsoltak ezek a meghívók :) Nagyon szépek!