kedd, június 04, 2013

Tablók a végzősöknek 2013-ban

Két felkérést kaptam szinte egyszerre, hogy készítsek tablókat idén végzős osztályoknak. Az egyik felkérést az ipolyvarbói Mikszáth Kálmán Magyar Tanítási Nyelvű Alapiskolából a másikat az ipolynyéki Balassi Bálint Magyar Tanítási Nyelvű Alapiskolából kaptam. A tablók elkészítését fotózás előzte meg, amit a helyszínen oldottunk meg mindkét esetben. A fotózások jó hangulatban folytak mindkét helyen.

 ... az ipolyvarbói végzősök tablóképei...

... ők pedig az ipolynyéki végzős osztály ...

A diákok nagyon aranyosak voltak és együttműködők. Igaz az elején kicsit kérették magukat, de a végére belejöttek :)

A tablók terveinél mindkét esetben volt alapötlet, amit a végzős osztályok találtak ki. Ezeket aztán én finomítottam és készítettem el a grafikákat. Majd mikor meglett a végső verzió, előkészítettem nyomtatásra.

 ... az ipolyvarbói végzősök tablója ...

 ... ez pedig az ipolynyéki végzősöké ...

Nincsenek megjegyzések: