kedd, június 30, 2009

VOLT lesz :-)

Holnap irány a VOLT. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem izgulok. Az ilyen fesztiválozás eddig kimaradt az életemből... Volt néhány Gombaszög-ös rocktábor, de az már olyan rég volt, hogy szinte nem is emlékszem. A Sziget mindig is csábított, de valahogy soha nem jött össze. Nem volt társaság, akivel el tudtam volna menni.
Holnap Poci, Bigyi és én útrakelünk. Estére pakolászni fogok. Kíváncsi leszek, mi marad itt, amire esetleg majd szükségem lesz? :-) Már írom a listát, mi mindent vigyek :-)
Épp az útvonalat nézegetem. Azt irja a maps.google.com, hogy 127 km-re van Dunaszerdahelytől Sopron. Azt gondoltam, messzebb van.
Node majd meglátjuk. Azt mondják: "Mindenütt jó, de legjobb Sopron". Ha visszaértünk, majd tartok egy kis élménybeszámolót. Addigis az erő legyen mindenkivel! :-)

1 megjegyzés:

Bigyor :) írta...

jo lesz Gida, en voltam Szigeten is, de az mar elegge nemzetkozi, mint fellepokben, mint feszitvalozokban. Elegge szemelytelen az egesz.
Szerintem nagyon fog tetszeni Neked a VOLT fesztival.
Mi mar a jubileumi 5. Volt-ot unnepeljuk, ez azert valamit elarul. Igy van, mindenutt jo de legjobb Sopron