szombat, augusztus 01, 2009

Tankok Somorján...

Újabb hétvége, hogy itt maradtam Dunaszerdahelyen. Tegnap este Poci, Bigyi meg én célbavettük Somorját egy kis punk&roll kedvéért. A Pomléban 20. szülinapját ünnepelte a Tankcsapda.
Egy fergeteges 2,5 órás koncertet nyomattak a srácok. Igazi pörgős, "eresztd el a hajam" koncert volt ez a tegnapi. Végig énekeltem az egészet. Egy kicsit rekedt is a torkom ma :-) Csináltam néhány fotót. Volt, hogy az első sorokból fotóztam. Az élvezhető képek a galériában találhatóak. Nézőközönség volt bőven. Idősek és fiatalok egyaránt. Előzenekarként a Phoenix lépett fel, vendégzenekar a győri Auróra volt. Ezek a koncertek is jók voltak. Hangzásukért a Fullhang felelt. Újra kitettek magukért a hangosítók. Gratuláció jár a profi munkáért. Egy élmény volt ez a koncert. Remélem még sokáig dübörögnek még a Tankok!

Boldog szülinapot Tankcsapda!

4 megjegyzés:

Nobody's Home írta...

Baromi jóó volt a buli!! Izomlázam van és rekedt a hangom is - dee megérte!!! :) :)
Jól sikerültek a képek. Átküldesz majd párat?

Unknown írta...

Van ott néhány kép, ami sérti a személyiségi jogaimat és veszélyezteti 6 milliárd internetező ember lelki egészségét is.

robertfagyasblog írta...

Ugyan e1! Inkább küld át a rólunk készült fotókat, mint hogy a fesztivált csinálod :-)))))))

mail"kukac"robertfagyas"pont"sk

:-)

e1 írta...

Majd valahova feltolom őket a netre, jelenleg még RAW-ban vannak a szerencsétlenek.