kedd, május 11, 2010

Távol és mégis közel - távkioldó a D90-hez

Egy kis nyomozás után sikerült kiderítenem, hogy hogyan, milyen módon tudnám elsütni a Nikon D90-et úgy, hogy néhány méterre álok a géptől és nem az időzítőt használom... A megoldást egy ügyes kis elsütő jelentette, ami kommunikál a fényképező infra érzékelőjével.
Hatótávját gyárilag 5-6 méterre írják. Majd letesztelem :-)
Nem tudtam honnan érné meg beszerezni egyet, mikor Gábor, aki itt szokott fotózni a cégben felajánlotta, hogy eBay-en keresztül megrendeli nekem. A költségeimet a felére csökkentette... Nagyon megörültem és türelmetlenül vártam, hogy mikor érkezik meg. Sajnos a múlt héten nem bírt megérkezni, de ma megjött. Kicsomagoltam, és ki is próbáltam.

Fura mód még a gép mögülről is működik... Szóval jó választás volt úgy tűnik :-))))

Nincsenek megjegyzések: