szerda, június 23, 2010

Budapesti "séta"

Szombat reggel korán keltem (szombat reggeli ébredéseimhez képest)... Útra keltem, hogy útra kelhessünk a magyar főváros felé. Balassagyarmatról indultunk Budapestre, hogy onnan elhozzuk Rita kollégiumban maradt cuccait, és hogy meglátogassuk Rita nővérét Szilvit, Budakeszin. Budapestre érkezve a kollégiumba siettünk, hogy összecuccoljunk. Meg is történt. Két nagy utazótáskányi cuccot szedtünk össze :-) A szobán hagytuk az összekészített táskákat és a városba indultunk. Reta megmutatta hova jár egyetemre. Sajnos nem tudtunk bejutni az épületbe, node majd máskor :-)
Innen egy kis shoppingolás következett (csini az a felső) :-), majd a Király utcáig villamosoztunk. Itt betértünk egy kínai étterembe. Hmmmmm... nagyon finomat ettünk. Mondhatni fogalmam sincs mit, de nagyon jó volt :-))) Az a "cípősz-szavanyú levesz" nagyon jó volt. A mennyiséggel sem volt baj. Jól kitartott egész nap.
A Moszkva térről 22-es busszal mentünk Budakeszire Szilvihez. Megtaláltuk a busz legmagasabb pontját és oda ültünk :-) A busz olyan félelmetes sebességgel rohant, mintha az utolsó útja lett volna. A megbeszélt megállónál már Szilvi várt minket. Kávéztunk, sütiztünk, nagyokat nevettünk és tettünk egy sétát a "mamuc"fenyők árnyékában. Rengeteget röhögtünk. Nagyon jól éreztem magam. Köszönöm Hölgyeim, egy élmény volt. Komolyan :-))))

focipálya a víz alatt_________ Robi - "Mamuc" - Rita

Innen vissza a 22-es busszal a Moszkvára, majd onnan 4-es 6-os villamossal a Király utcáig, onnan pedig 70-es trolival a Damjanich utcáig (itt van a kollégium). Köszönöm a részletes "mikor hol voltunk" szétírást :-)))) .A megtömött táskákkal célba vettük az Árpád hídat és az 1-es metróval (kisföldalatti) mentünk a Deák térig, majd 3-as metró az Árpád hídig (mivel a múzeumok éjszakája volt meghirdetve, a metróállomásokon már előkészületek folytak: kivetítők, zene... )
– onnan pedig a Volán busz kényelmes közlekedési eszköze szállított minket Balassagyarmatra. (a hazaérkazést még amolyan tenynikai probléma cifrázta ki. Az autóbusz váltója rakoncátlankodott, de szerencsére megérkeztünk...) :-) Ritaéknál finom vacsora várt minket. Köszönet érte.

Névtelen írta...

hú, basszus! a mamucfenyőre nem másztam föl :-( szomorú... de majd legközelebb :-)

Ja! és köszönöm a segítséget, amit tőled kaptam kedves Róbert :-) úgy érzem, cipekedtél eleget !!!

robertfagyasblog írta...

A mamucfenyő megvár :-) Majd ha legközelebb arra visz az utunk, megmászhatod :-)

Cipekedni meg szivesen cipekedtem. Nem volt olyan vészes. Máskor is szivesen segitek.

Névtelen írta...

egyébként egy utazótáska meg egy nagyobb hátizsák tele cuccokkal nem is volt vészes... és csak a végén kellett magunkhoz vennünk őket, mikor már mentünk hazafelé... szóval nem is mi vittük, hanem a közlekedési eszközök :-)
Rita

robertfagyasblog írta...

:-) egyet kell, hogy értsek az előttem szólóval