hétfő, június 21, 2010

Pénteki vacsora...

Péntek volt. Végre péntek. Már nagyon mehetnékem volt hazafelé. Sikerült is elmennem kicsivel korábban. Ez az érzés szinte hétről hétre erősebben húz... :-) Vajon mitől lehet ez? :-)))
Megérkezve Ritához nagyon titokzatosan viselkedett. Meglepetést emlegetett :-) Főzött nekem és vacsival várt. Kirántott sajt, ráksaláta és ha jól tudom (javítson ki valaki, ha nem így van!) görög saláta került az asztalra. Nyammmmm! :-)

Rita kíváncsi és érdeklődő szemekkel nézte, milyen reakcióm lesz amikor hozzálátok a vacsora elfogyasztásához. Hát nem tudtam és nem is akartam ellenállni. Nagyon finom volt és az az íz kombináció... Mennyei volt. És ami a meglepit illeti. Hát komolyan mondom csak lestem. Mascarpones-túrókrém eperrel és egy hatalmas karamelizált cukor szívvel. Gyönyörű volt és isteni finom :-))))
Köszönöm a finomságokat. Nagyon köszönöm.
Nem maradtam sokáig, mert másnap tervbe vettük, hogy Budapestre utazunk. De erről majd a következő bejegyzésben...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez is bizonyítja azt a tényt, hogy mennyi mindenre képes egy ember, ha rengeteg szabad ideje van és szeret valakit, aki hosszú útról érkezik hozzá, haza ...
:-)
rita

robertfagyasblog írta...

Édes vagy. Köszönöm még egyszer