csütörtök, február 10, 2011

Hobo Blues Band - Búcsúkoncert - Éljen a blues!

Mint arról már hírt adtam jegyeket vásároltunk a Hobo Blues Band búcsúkoncertjére, amit Komáromban rendeztek a sporttcsarnokban.


Este 6-ra Berti megérkezett és így hármasban (Rita, Berti és én) elindultunk Komárom felé. Megérkezve, leparkoltunk, majd megkerestük a helyszínt, ahol már rengeteg ember várakozott bebocsátásra. Szép lassan bejutottunk mi is. A nézőtér már szépen tele volt. Sajnos csak oldalt tudtunk helyet foglalni. Én hangosnak ítéltem a koncert hangerejét. Voltam már néhány koncerten, van némi tapasztalatom. Ez kicsit túl hangos volt. Ahogy Berti megjegyezte: "a kevesebb néha több". Nos ezzel egyet kellett, hogy értsek. De a hangulat nagyon rendben volt. A küzdőtér is megtelt csápoló tömeggel. Olyan igazi koncert hangulat volt. "Szólt a Blues..."


Az előtérben egy kicsit elbénázták az italok árusítását. Úgy tűnt nem nagyon vannak rákészülve a dologra. Hatalmas sorban álltak az emberek és várták, hogy kiszolgálják őket. 2 csapból csapolták a sört és ugyanitt árusították a rövid italokat is... Szóval lassan haladt a sor... Ez nem tetszett... de ezt csak úgy a margóra...
Visszatérve a koncert hangulatához és minőségéhet - Megmutatták a fiúk hogy 60-on túl is ők a blues nagykövetei itt Európa közepén.
Hobo és Deák Bill fiatalokat megszégyenítő teljesítményt nyújtott. Tátrai a gitárja húrjait szaggatta (szó szerint) :-). Lenyomtak egy 2 és fél órás koncertet. Hát igen, búcsúzni tudni kell. Meg kell adni a módját. Köszönet az élményért! Szép volt fiúk! Éljen a blues!

4 megjegyzés:

L.D. írta...

Szia!
Én a pénteki budapesti koncerten voltam, és cikket is írtam róla a blogomra, képeket viszont sajnos nem tudtam csinálni, és egyelőre nem is találtam sehol. Egyedül a tieidre bukkantam rá, ezért utólagos engedelmeddel felhasználtam közülük néhányat - a nevedet és ennek a blognak a címét persze feltüntettem a végén. A cikk címe: http://LDkritika.blog.hu/2011/02/13/hbb_bucsukoncert
Köszi szépen, remélem nem gond!
Minden jót,
d.

robertfagyasblog írta...

Helló D!
Szép és részletes bejegyzést írtál a koncertről. Gratula hozzá! A képeket már megkínáltam (felajánlottam) a hobo.hu-n talált email címen is, de nem jelezték, hogy igényt tartanak rá.
Semmi gond. Örülök, hogy az én képeimet használtad fel cikked leközlésekor. Jó helyen vannak :-)
Üdv!
Robi

Hobo.hu Webmester írta...

Kedves Robi!

A hiba az én készülékemben van - mentségemre legyen mondva: zsúfolt hét áll mögöttem is! A leveled továbbították nekem, csak épp nem volt mikor válaszoljak - de igen, nagyon szeretnék élni a lehetőséggel, és felhasználnám a képeidet a hobo.hu oldalon! Természetesen neved és blogod feltüntetésével.

Üdvözlettel
Webmester
(hobo.hu)

Ui.: ezek szerint te voltál az egyetlen fotós Komáromban, akit nem szólítottam meg, hogy küldjön nekem képet - így duplán köszönöm, mert te vagy az egyetlen, aki küldött! :o)

robertfagyasblog írta...

Kedves Webmester!
Próbáltam visszaírni az info(kukac)hobo.hu-ra, de a mailserver visszadobta az email-t. Kaphatnék egy használható email címet-t?