péntek, február 18, 2011

NightGuide DoubleLife - tesztelve...

Mint azt már egy korábbi bejegyzésben írtam lecseréltem Giorgio tompított fényeit a Philips által gyártott NightGuide DoubleLife-ra.
Most, hogy már néhány alkalommal az új égők fényénél sikerült autóznom, elmondhatom, hogy sokkal jobbak a látási viszonyok az autó előtt. Úgy ahogyan reklámozva is van 3 különböző színre osztható az égők fénye. Ami nagyon jó, hogy az autó jobb oldala előtti teret (út széle, táblák, biciklisták, gyalogosok) sokkal aktívabban világítja meg. Az autó előtti teret pedig fehér fénnyel bombázza, míg bal oldalon sárgásba megy át.
Szóval minden stimmel, amit leírnak róla. Ha még tartós is lesz, akkor csak ajánlani tudom mindenkinek. Szóval az időtállósági teszt még hátra van.

1 megjegyzés:

Motion írta...

Üdv!

Ugyanilyen izzókat vettem tegnap, egyelőre én is nagyon elégedett vagyok vele. Kicsit féltem mert 6000K-s Xenon rendszert váltott, de meglepően távolra elvisz, főleg jobb oldalon. Mezei izzóhoz nem is hasonlítható..

Élettartam kérdéses, ha 1 évet kibír én már elégedett leszek.

üdv: M