péntek, április 01, 2011

Főztem: tojáspörkölt ala Robi

Megéheztem. Az éhség akkor tört rám, mikor Ritával társalogtam telefonon. Meg is osztottam Vele ezt a gondolatomat. Aztán szóba jött, hogy milyen kaja alapanyagom van még... Volt tojás a hűtőben és volt kenyerem... Rita adott egy tippet, hogy csináljak tojáspörköltet. Először viccesnek tartottam az ötletet, de kis idő után úgy döntöttem, hogy megcsinálom.

Eddig még nem csináltam ilyet, így aztán kipróbáltam. Megfőztem a tojásokat (keményre), majd feldaraboltam azokat. Vágtam össze hagymát. Zsírra dobtam, megpároltam, megpirítottam kicsit, majd hozzáadtam a feldarabolt tojásokat és a piros paprikát. Felfűszereztem: só, bors meg a többi... Mivel tojásfőzéskor az egyik tojás elpattant, abból tükörtojás lett :-))) Egy kis befőtt uborka és már készen is volt a finom vacsi. Azthiszem máskor is csimálok még ilyet. Köszi az ötletet :-)

2 megjegyzés:

Rita írta...

Én itthon felbuzdulva eme sikeren, megfőztem én is.
ööö ... szerintem az enyém jobban néz ki, hát nem tudom ... :-)

robertfagyasblog írta...

...ami nagyon finom is volt. Köszönöm a vacsorát :-)
Lehet, hogy jobban nézett ki, de az enyém az az enyém :-)