vasárnap, október 09, 2011

Esküvőn voltam hétvégén Vásárúton

Hétvégére nem mentem haza. Esküvői értesítőt kaptam a minap a főnökömtől. Már sejtettük itt a munkahelyemen is, hogy hamarosan várható a nagy esemény. Már csak az volt a kérdés, hogy mikor... Ez is kiderült. Tegnap a vásárúti római katolikus templomban Krisztina és Zoli házasságot kötöttek. Kicsit hűvös idő volt. Az égbolt körbe mindenütt tele felhőkkel, de a lényeg, hogy a felhők között sütött a nap. Mire odaértünk Vásárútra (Trhová Hradská) az emberek már a templom előtt gyülekeztek és várták, hogy megérkezzen a menyasszony.



Szerettem volna látni az esküvőt, ezért a jól megszokott módon a kórusra próbáltam helyezkedni. Onnan jól lehetett fotózni - a körülményekhez képest :-).
Sok ismerős arc volt ott fent is. Amikor közeledett az esküvő vége kimentünk a templom elé, hogy ott várjuk a friss házasokat, aztán gratuláltunk nekik.
Itt a blogon keresztül is kívánok sok boldogságot az Ifjú házasoknak! :-)

Nincsenek megjegyzések: