csütörtök, március 10, 2011

Nyitráról, a helyszínről...

Ma én is ellátogattam a bútor kiállításra Nyitrára. Reggelre mindjárt körbefotóztam a Fima Möbel standját és útra keltem. Pavilonból pavilonba vándoroltam.
Egy óra leforgása alatt a reggeli "de kevés ember van még itt"-ből, "azta mindenit, de sokan vannak" lett :-) Szerintem kevesebb a kiállító idén, mint egy éve volt.
Vannak nagyon szép és mutatós standok, érdekes "találmányok". Szinte biztos, hogy ha valaki vásárolni akar, akkor itt megtalálja, amit keres. Előszobák, hálószobák, nappali bútorok, gyerekszobák, ágyak, szekrények minden stílusban, formában és árban...
Ajtók, zárak, kapuk, kerítések, kemencék, kandallók, háztartási cikkek, textil termékel: szőnyegek, függönyök.... és még sorolhatnám... Minden évben van egy hatalmas stand a dizajn cuccoknak...Ezt mindig nagy előszeretettel megnézem. Most is találtam néhány érdekes dolgot.
Hosszú lesz a mai nap. Este 6-kor zár. Addig itt leszek. A reklámújság nyomtatott formája nagyon szép lett. Élénk színekkel minőségi nyomtatásban készült el. Örülök neki.
Akit érdekel, vagy épp vásárolhatnékja van, az jöjjön el. Megéri szétnézni...

Nincsenek megjegyzések: