csütörtök, augusztus 18, 2011

Egy újabb dal - No.29 - Balkan Fanatik feat. Copy Con - CSÁ!

Minap meghallgattam az MR2 Petőfi Rádió - Egy kis hazai 4-es albumát, amikor figyelmes lettem egy érdekes kombinációra. A Balkan Fanatik egy dal erejéig összeállt a Copy Con-al... Mindjárt gondoltam, hogy ebből csak jó sülhet ki. Nem is csalódtam. Kreáltak egy jó kis laza reggae-s dalocskát népdalos alapokon... Vagy fordítva??? :-))) Népdalt raktak reggae alapokra? Döntse el mindenki maga. Íme a dalocska, ami a "CSÁ" címet kapta:

Engem jókedvre derített. Főleg a klippet látva. Már sokadszor hallgatomm, nézem újra. Ígéretesnek tűnnek az utódok :-)))

2 megjegyzés:

elnefelejcs írta...

Nekem a klippben az tetszik, hogy nincs tele mindenféle "luvnyákkal" meg több százezres effektusokkal, egy meghitt, családi pillanatba ágyazták bele a dalt. A zenére meg egyszerűen nincs szó =D
"...követi a szekeremet minden liba, nekik legalább nem kell a romantika..."

robertfagyasblog írta...

:-) Teljes mértékben egyet kell, hogy értsek :-) Nem véletlenül került fel a blogra :-)