csütörtök, április 26, 2012

Elsőáldozást fotóztam...

Hétvégén elsőáldozást fotóztam otthon, az ipolyvarbói templomban. Ez volt az első ilyen megmozdulásom. Eddig még nem csináltam ilyet. Most ilyen helyzetben is kipróbálhattam és ki is próbáltam magam.
... Gyuszi atya és az elsőáldozók ...
Be kell, hogy valljam kicsit féltem a dologtól, de mikor már benne voltam a történésekben, még élveztem is :)

... figyelmesen hallgatják a prédikációt ...
Készült sok-sok kép, ami már látható a plébánia blogján, ezért nem fogom ide feltölteni az összeset. Csak ezt néhányat teszek ide fel. A többi fotót és hozzájuk tartozó képaláírásokat meg lehet tekinteni a plébánia blogján. Remélem a szülők is meglesznek (vannak) elégedve a fotókkal! Igyekeztem jó képeket készíteni :)

3 megjegyzés:

plébános - Gyuszi atya írta...

Még egyszer köszönjük, nagyon jók a képek :)

robertfagyasblog írta...

Örülök, ha tetszenek. Igyekeztem :)

robertfagyasblog írta...

...hát mindenkinek nem tetszhet a blogbejegyzés :)