vasárnap, április 01, 2012

Nyuszipuffancs készült

Tegnap este Ritával egy kis sütésre adtuk a fejünket. Egy kicsit elcsúszott a program a húsvéti gyóntatás és az utána következő mise miatt, de azért csak összehoztuk. Egy kis internetes receptkeresgélés következett.
Rita gondosan kimérte az összetevőket, én kézimixert ragadtam és már dagasztottam is :)
Amikor elkészült a tészta keverése, dagasztása, félóra kelesztés következett. Majd mikor megkelt elkezdődött a nyúl "gyártás".

... készülnek a puffancsok ...
Rita próbált rendszert vinni a nyulakba, de én ellenálltam és "fura nyulakat" kezdtem gyártani. Másképp használtam a díszítésre szánt mazsolát és mandulát :) Hogy őszinte legyek még élveztem is :)

... sütés előtt és utána ...
Mikor elkészült egy tepsire való, ment is a sütőbe. Csináltunk még egy másik adagot is.

... a kész nyuszipuffancsok ...

... nyuszipuffancs és Rita ...
Nagyon szépek lettek a nyulambulamok és nagyon finomak is. Egy kis lekvárral volt az igazi :)

Nincsenek megjegyzések: