csütörtök, október 03, 2013

Itthon vagy! Magyarország szeretlek! - előadtam


Meghívást kaptam az Őrhalom Község Őnkormányzata által szervezett rendezvénysorozatra, mint előadó. A hétvégi programsorozat egyik pontja lettem. 


Pontosabban egy fényképes beszámolót, prezentációt tartottam az iskola könyvtárában, szeptember 29-én, 18:30-kor, elmúlt évi kirándulásaimról/ból melyeket a Nagy Magyarország területén tettem, tettünk, tehettem a Palóc Társaság jóvoltából.

...előadás közbeni pillanatkép ...

Az előadás előtt még volt szerencsém kipróbálni a könyvtárban elhelyzett zongorát, amit nemrég hozattak rendbe. Egy élmény volt.

... zongorÜLÖK :) ...

Volt egy fogadás, teával, sütivel, forralt borral :)
... előadás utáni iszogatás Nikivel :) ...

Következő programpont a hagyományőrző kiállítás megnyitója volt, melyet a Cinegelábak citerazenekar előadása és Varga Niki gyönyörű éneke varázsolt ünnepivé.
... a Cinegelábak citerazenekar előadása és Varga Niki ...

... a hagyományőrző kiállítás ...

Pilisi Sanyi beszélgetőtársam/barátom citeráján még a kezdők klasszikus művét a "boci-boci"-t is eljátszottam :) Egy élmény volt. 

... a boci-boci :) ...

Bízom benne, hogy kis fotó és Nagy Magyarország bemutató előadásom nem volt nagyon unalmas! Minden résztvevőnek köszönöm a figyelmet.

Andi és én :)
A meghívást is köszönöm, Andi!  :)    

Nincsenek megjegyzések: