péntek, január 10, 2014

Újévi hangverseny a Mátyás-templomban

Január 5-én meghívást kaptunk a Budavári Mátyás-templomban megrendezett újévi hangversenyre. Elmentünk Ritával. Gondoltam majd készül néhány fotó egy blogbejegyzés céljából, de a végére én lettem a koncert fotósa :)

 

Nagyon jó az akusztikája a templomnak. Jól körbejártam a helyszínt, de szinte mindenhol ugyanolyan szépen szólt.
 





































A koncerten fellépett az Ipolybalogi Szent Korona Kórus és a Salgótarjáni Doráti Kamarazenekar. Vezényelt Torják Vilmos és Molnár Ottó, közreműködött: Fazekas Erika - szoprán és Harmath Dénes - orgona.

A koncerten elhangzó művek:

1. J. S. Bach: 21. kantáta -- Sinfonia
2. J. S. Bach: Szép csillag
3. Gyermek született nékünk -- Introitus
4. Alessandro Marcello: Oboaverseny
5. Bárdos Lajos: Karácsonyi bölcsődal
6. Farkas Ferenc: Áldott éj
7. Antonio Vivaldi: Concerto
8. Giulio Caccini: Ave Maria
9. Daróci Bárdos Tamás: Szent Korona Mise
10. C. Franck: Panis Angelicus
11. G. F. Händel: Örvendj világ

A videófelvételt Hugyecz Adrián készítette

Nincsenek megjegyzések: