hétfő, szeptember 14, 2009

Most múlik pontosan...

Van egy dal. Egy dal, aminek a dallama annyira megfogott, hogy elkezdtem nyomozni. A dalt a Patria Rádió kívánságműsorában hallottam először. Valahogy soha nem sikerült elkapnom, ki is az előadó. Amit tudtam, hogy népzenei alapok, amiket egy nagyon szép női énekhang ékesít. Ma újra hallottam. Amint tehettem rákerestem az interneten a rádió honlapjára, hátha van arcívum. És igen... sikerült :-) Kiderült, hogy a dal címe: Most múlik pontosan. Következő lépés volt a youtube volt. És rá is akadtam. Az első a verzió a Csík zenekar tévés fellépését örökíti meg:


Sőt legnagyobb meglepetésemre találtam még erre a dalra más előadót is... A Quimby klippet is csinált hozzá. Hogy ez a dal kinek a műve nem tudom, de nem is volt kedvem kutatni. Örülök, hogy rátaláltam és megoszthatom itt a blogon . Hallgassátok meg!

Ugye jó?

3 megjegyzés:

Unknown írta...

sztem a quimby-s jobb :) nekem jobban bejon... - mily fura, hogy a Hollokos posztodnal hogy megugrott a hozzaszolasok szama :D

Legyetek nagyon boldogok - tiszta szivbol kivanom :)

robertfagyasblog írta...

Nem vitatkozom. Maga a dal(lam) tetszik. Az előadó ebben az esetben másodlagos szempont számomra.

köszönöm a jókivánságot. Kedves Tőled :-)

GR írta...

Látod, én mindigis azt hittem, hogy a Quimby a szerzője eme nótának. A zenei stílusukba tökéletesen passzol. Népzenei körítéssel még nem hallottam. Úgy is tetszik. Bár már nem tudom úgy befogadni, mint a Quimbys verziót.