csütörtök, szeptember 03, 2009

Palacsinta, sajt, sonka... :-)

Meghosszabbított hétvégém után, kedden dél körül visszafelé indultam. Útközben próbáltam ígéretemet betartani és betértem Inámba (Dolinka), hogy ..... és a legígért zenéket odaadjam egy végtelenül kedves és aranyos ifjú hölgynek. :-) Meglepetéssel várt, amit a háta mögül csempészett a kezembe. Egy alufóliába tekert "csomagot" adott át nekem. Ideérve szinte az első dolog az volt, hogy kicsomagoljam. A csomagban nagyon fincsi kaja várt, ami igy nézett ki:Elmondhatom, nekem elhiheti mindenki, hogy nagyon finom volt. Senkinek nem adtam belőle :-) Mind megettem. Köszönöm "R", isteni volt :-)

3 megjegyzés:

Bigyor :) írta...

hogyan is mondják szépen? a férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út :)

robertfagyasblog írta...

Nagyon szépen mondtad Bigyi. Ez igy van :-) Az én esetemben meg aztán ez duplán érvényes :-)

Pocahontas írta...

Inámba... Ersze - ersze :D
meg az "egy végtelenül kedves és aranyos ifjú hölgy" nem nagyon hosszú megnevezés? múltkor már neve is volt. nem értem, mit titokzatoskodsz már ennyire :)
A kaja meg tényleg nagyon guszta.