hétfő, május 16, 2011

Üveg minden mennyiségben... no.1

Tegnap kollégáim is felköszöntöttek. Én még pénteken sütit rendeltem, ma meg délelőtt elmentem érte. Még ebéd előtt felköszöntöttek. Ellepték kicsi irodámat :-) Először kaptam egy borítékot, amiben két "beutaló" volt :-)
Fura összegeket látva tudtam, hogy csak kamu az egész. Az egyik szolárium bérlet (555 € értékben) a másik fitness bérlet (1000 € értékben).
Aztán a kezembe nyomtak egy csomagot. Benne egy ribizli borral és egy malacpersellyel, amiben már volt (jó) pár euró :-) Köszi, Jól fog jönni :-)

Ma is kaptam még ajándékokat. Egy csokit és egy üveg bort. Szóval bőségesen el lettem látva minden finomsággal.

A ribizlibor elfogyasztásának már van konkrét helye és ideje is. Rita szemet vetett rá és úgy döntöttünk hétvégén megkóstoljuk a nedüt :-) Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat az ajándékokat. Kedvesek vagytok.

Nincsenek megjegyzések: